söndag 16 december 2012

Jag såg just den här roliga TAG:en på Miriams blogg att man ska hitta sju böcker med alla regnbågens färger XD Låter superkul, så jag bestämde mig för att också göra det. Jag VET, sjukt dålig bild, och den är dessutom tagen i min säng, för att det var bäst ljus där, och så ser det ganska gräsligt ut, men jaja, ni ser i alla fall färgerna (utom möjligtvis Lionboy, för det ser ju väldigt mörk ut...)
 
 

 
 Det händer Nu av Sofia Nordin
Hermelinen av Lene Kaaberbol
Spotlight av Meg Cabot
Som en skyddande ängen av Margaret McAllister
The Fault in Our STars av John Green
Lionboy: The Chase av Zizou Corder
Nightshade av Andrea Cremer
 
Då utmanar jag alla som läser detta, orkar inte välja ut nån O.o
Det är en fin kudde i bakgrunden i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar