fredag 11 januari 2013

Låter det bra?

Jo, jag kom precis på en sak. Jag har sett EN MASSA filmer. Ni ANAR inte ens. Jag har ju ingen TV (tråkigt, vad ska jag med den till) (alltså jag HAR ju en apparat, men inga kanaler eller sånt) så då fördriver man sin tid genom att se filmer. Och eftersom jag sett rätt så många filmer av alla slags slag, så tänkte jag att jag skulle recensera någon lite då och då, blir det bra? Lite filmtips, typ. Jag måste dessutom ändå skriva en recension på The Hobbit (ehe...var det så länge sen jag såg den? Några veckor säger du? Pfft, jag är aldrig försenad, det vet du) så då kan jag ändå hålla i vanan. Det kommer inte bli SÅ mycket recensioner på filmer, inte så att jag byter namn på bloggen till något skumt som Bok och filmrecensioner AB, eller något liknande. Och då blir det inte bara filmer på böcker, men antagligen en hel del.
Vad tycker ni om det då?

4 kommentarer: