lördag 28 april 2012

Böcker som blir till film!!

Hejsan! Hittade de här hos Bokvarg!! Det är en lista på massor med böcker som ska bli film!

2012:

Fallen
Frost
Ful
Percy Jackson and the Olympians: The sea of Monsters
The Hobbit: An Unexpected journey
The Lucky One
The Perks of Being a Wallflower

2013:

Catching Fire
Looking for Alaska
Maximum Ride
The forest of hands and teeths
The Hobbit: There and Back again
The Host
The mortal instruments
Tretton skäl varför
Vampire Acadamy
Väktarens lärling (The seventh son)

2014-2015:

Narnia: Min morbror Trollkarlen
Narnia: Silvertronen

Premiär okänd:

Cirkeln
If I stay
Incarceron
Mer än ögat ser
Temeraire

Jag vill så gärna se alla!!! Vissa har jag inte läst, men jag hoppas att jag ska läsa dem någon gång. Narnia: Silvertronen har alltid varit den bästa av Narnia böckerna, enligt mig, så det ska bli spännande att se hur den blir! Och det ska bli roligt att se hur Temeraire ter sig som film! Åhh! LängtarLängtarLängtar!

7 kommentarer:

  1. Svar: Jodå, det ska jag göra! Men det tar kanske ett tag innan jag hinner med det, bara så att du vet;)

    SvaraRadera
  2. Går i samma skola som du :]29 april 2012 kl. 02:46

    Är *hick* nyfiken på *hick* Frost! :) (Har hicka...)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag med! Egentligen har jag ju inte läst Frost (än...) men när den kommer som film så är det ganska troligt att jag hunnit läsa den :)

      Radera
    2. Hoppas hickan går över :)

      Radera
  3. Svar: Haha, jag har också en sån:) Fast vi använder den inte.. Liite trasig liksom;)
    Haha, tackar^^

    SvaraRadera
  4. Gud vad glad jag blev när jag såg att Frost ska bli film! 2012 dessutom! :D

    SvaraRadera
  5. Åh gud vilket roligt inlägg! Jag längtar särskilt efter att se Frost, Catching Fire och Cirkeln! :D

    SvaraRadera