måndag 16 april 2012

Hemma! Äntligen!

Hej! Nu är jag tillbaka! Jag skulle kommit hem igår, men vi skulle ta två flyg igår, och det första flyget var mer än två timmar försenat, så vi missade det andra och var tvungna att sova över i Schweiz, och så tog vi två flyg idag och kom fram på förmiddagen, och då stack vi till skolan fast vi missat de tre första lektionerna! Men jag överlevde :P
Okej, jag har fem böcker att recensera som jag läste i Turkiet, här kommer de:

  • De Utvalda: Tankeläsaren av Kristin Cashore
  • En liten hattaffär på hörnet av Marita Conlon-McKenna
  • House of Night 1: Vampyrens märke av P.C Cast och Kristin Cast
  • Blommornas Krig 1: Sista avfarten till älvlandet av Tad Williams
  • Blommornas Krig 2: Det förlorade barnet av Tad Williams
Håll utkik efter recensionerna! Jag hade bara tagit med mig de tre första, men de tog slut alldeles för fort, så jag läste de som min syrra tagit med sig :)

4 kommentarer:

  1. Hoppas du haft det superbra, det ska bli jättekul att läsa recensionerna! :D

    SvaraRadera
  2. Snygg profilbild!

    SvaraRadera
  3. Var det kul på resan då? :)

    SvaraRadera
  4. Ska hålla utkik efter recensionerna!

    Svar: Ja de verkade väldigt bra när jag läste på baksidan :)

    SvaraRadera