fredag 15 juni 2012

Friluftsliv

Här kommer ett litet inlägg, som faktiskt inte handlar om böcker.
Jo, idag på sciencen så gick vi ut, utanför skolan, för att kolla på blommor. Riktigt roligt faktiskt. Här kommer lite bilder från dagen:

Som du ser så hittade jag och Emelie lite smultron som vi plockade, och trädde på ett strå. Sen åt vi upp dem, mohaha!
Det fanns en liten äng med massor med prästkragar på, synd att alla trampade ner dem...Nej, bara skojade, alla blev inte nertrampade, men några.
Jag passade på att dekorera min hatt lite medan vi botaniserade, min finfina hattprovare är också Emelie (någon var tvungen att ha den medan jag fotade)

Jepp, det var det, en vanlig sciencelektion hos 1swa
Ajöss!

3 kommentarer:

  1. Jag borde få ett pris som bästa hatthållare :P

    SvaraRadera
  2. Vad sugen jag blev på smultron nu! :D

    Svar: Okej! :)

    SvaraRadera
  3. Svar: Haha det var inte min idé, jag har sett andra bokbloggare göra så :)

    SvaraRadera