tisdag 6 mars 2012

Jag ska flytta!!!

Det här är Lux! Jag visar en bild eftersom varje
gång jag nämner Lux så undrar alla var Lux ligger!
Det ligger mellan Tyskland, Frankrike och Belgien!
Ok, eftersom klassen vet om det nu...JAG SKA FLYTTA!!
Till Sverige dessutom! Jag har bott snart sex år i det pyttelilla landet Luxembourg (från och med nu så skriver jag bara Lux, för jag säger så :) ) Och jag är så nervös det kan gå att bli!!!!!! Vi ska flytta till Stockholm! (Någon som känner till den skolan? I så fall, kommentera!!)
När jag och syrran berättade det för klassen blev vi anfallna av elva stycken (vi är bara 13 i klassen) ungar som överröstade oss med kramar, några blev till och med tårögda! Jag blev väldigt rörd, och blev tårögd jag med...snyft...okej, nu ska vi inte bli sentimenta, det kunde gått värre (t ex vi kunde flyttat till Vietnam eller Saudiarabien, eller något åt det hållet) Ville bara säga detta ifall ni undrar varför jag åker till Sverige på sommarlovet och aldrig åker hem igen...

4 kommentarer:

  1. Rättelse: JAG grät störtfloder :´(

    SvaraRadera
  2. Okej, välkommen till Sverige!

    SvaraRadera
  3. Jag vill ännu en gång önska dig lycka till under resan och hoppas det går bra! (även om det är några månader kvar) :) Hoppas du trivs i Stockholm!

    SvaraRadera
  4. Jag kommer nog trivas jättebra i Stockholm! Tack så mycket för välkomnandet!

    SvaraRadera