onsdag 28 mars 2012

Lässtatus

Hej, förlåt för att jag inte bloggat på länge, men jag har haft rätt mycket skolarbete att göra...
Jag har nästan inte haft någon tid att läsa alls! Så det kan dröja lite till nästa recension, förlåt för det också...
Jag orkar inte läsa ut "Älskade syster" (inte för att den är dålig, men jag är dålig på att hålla reda på böcker) så jag tar en "paus" i den eftersom jag läser "Blod" i skolan, är tvungen att börja på "det händer NU" imorgon, för man ska läsa de böcker man ska redovisa på svenskan, och jag valde den, och så läser jag "Tretton skäl varför", högläsning....förlåt (igen...) för att jag är så slarvig....
Kram!

1 kommentar:

  1. Du Karin, jag vet att du har haft fullt upp och så. Men tänkte bara påminna dig om att du har fått ett mejl av mig, ifall du inte sett det än. :)

    SvaraRadera