måndag 12 mars 2012

Klumpiga jag

Hej, om det är någonting ni borde veta om mig så är det att jag är väldigt klumpig, jag är känd i hela min familj som "tjejen som kan falla ståendes stilla på marken"
Fallningar idag: 1
Det var i håltimmesrummet, jag reste mig upp för att gå och kolla en sak, och vad händer? Jo, min fot fastnade i min väska och jag föll -pladask- på golvet. Det var inte roligt! Och det var väldigt pinsamt, och jag är säker på att jag hörde flera personer fnissa...jag blev helt röd...
Varför är jag inte typ gymnast som, när den är på väg att ramla, gör en skicklig kullerbytta istället för att falla pladask på golvet (som jag) och ställer sig upprätt som om ingenting hade hänt...varför?!
Nu behöver jag lite tröstande kommentarer (som typ "kom igen Karin, ingen bryr sig om om någon ramlar, de är inget som de kommer ihåg hela deras liv, de bryr sig knappt" eller nåt sånt)för jag känner mig som en idiot och klumpeduns som alla skrattar åt!
Kram

4 kommentarer:

  1. Skämtar du? Jag är mycket värre. Vet du hur många gånger jag har klantat mig? Typ 10000 gånger XD

    SvaraRadera
  2. Ramlade också idag, fast med cykel ;)Men känner inte att det är något att bry sig om, alla måste väl göra bort sig nån gång i livet :)

    Sv: Tack för alla jättefina kommentarer om mina teckningar!
    Haha ja jag menade att jag suger på att rita på datorn :)
    Kanske finns det en historia om hon med hålet i bröstet, som förklarar :)

    Det är det som är bra med boda borg. Även om det går dåligt så har man ändå kul!

    Om Thorsten Flinck skulle ha vunnit hade jag evakuerat. jag har inget emot honom som person, och tycker det är bra av honom att komma till final, men det betyder inte att jag ville att han skulle vinna :)

    Faktiskt så har jag skickat in min första bok till ett förlag, men de sa tyvärr "nej." Men förra veckan tror jag det var, skickade jag in den till ett annat bokförlag. Och igår skrev jag klart uppföljaren :)

    SvaraRadera
  3. Alla gör ju bort sig, så det är inget att skämmas för! T.ex. idag så var det superhalkigt på skolgården, så när jag hade rast så skulle jag gå ut men när jag kom ut så "vips" och jag halkade på den isiga marken! Det såg säkert jätte knäppt ut, haha. :S Men som tur var så gjorde jag inte illa mig. :)

    SvaraRadera
  4. Och i skolan idag så var det tystläsning så det var knäpptyst i klassrummet, men plötligt hördes en ringsignal ifrån en mobil. Alla vände sig mot mig för bara jag hade den signalen, och jag visste att det var min mobil som ringde! Den ringde utifrån kapprummet men man hörde signalen hur väl som helst. Vi får inte ha mobil på min skola( går i 6:an ) så det blev lite pinsamt.. Men jag brukar ändå ha med den i skolväskan, i fall det skulle hända nåt eller så.
    Och det värsta av allt är att samma sak hände i skolan igår, fast på mattetimmen! :S

    PS! Det var ett okänt nummer som ringde till mig, jag sökte på nummret på hitta.se men det stod att det inte fanns ett nummer som var så! Hm.. mystiskt..

    SvaraRadera