lördag 18 augusti 2012

Bloggtips!

Hör upp, mina goda vänner, kamrater och öm...det var inget.
Iallafall, hör upp allihopa! Jag har något Mycket Viktigt att berätta! Min lilla syrra (markera att det är mellanrum mellan lilla och syrra, så det betyder INTE att hon är min lillasyrra (vi är faktiskt tvillingar, SLÅ DET!) utan helt enkelt min lilla syrra, för hon är så liten, iallafall om man jämför hennes IQ med min...)
Okej, låt oss komma till saken, hon har skaffat en bokblogg! Här hittar ni bloggen! Hon har inte skrivit så mycket än, för hon skapade den för exakt en minut sen, men den kommer säkert bli jättebra!
Hennes blogg heter Nightingale, bra namn va?
Nightingale

3 kommentarer:

  1. Kul, kommer hon att uppdatera den mer idag?:)

    SvaraRadera
  2. Jadå, hon har precis skrivit en recension ;)

    SvaraRadera
  3. Tack, antar jag...
    Jasså jag har ont om IQ, det ved du ju allt om...

    SvaraRadera