torsdag 2 augusti 2012

Day 1 Favourite Book In The Series

Ooooo O.o Svårt val, alla är ju så perfekta! Men en av mina favoriter är iallafall...suck...detär så svårt, jag väljer mellan tre stycken...
Nåja det får bli två stycken istället:

Harry Potter och fången från Azkaban




Jag älskar verkligen den här, den är så häftig! Med alla dementorer, och hippogriffen Vingfåle, och det piskande pilträdet, ja, ni fattar vad jag menar ;) Det är en så bra historia, dessutom.



















                                                                                       Harry Potter och Fenixordern

Det här är också en av mina favoriter, jag vet inte varför, men den är bara så himla bra, och Luna Lovegood är med ;D










P.S. Nu när vi ändå är inne på Harry Potter-nördiness, så vill jag bara säga att jag äntligen blivit medlem på Pottermore, ett comunity för Potternördar :D Yey!
Nån annan som är det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar