tisdag 21 augusti 2012

En sån dag man fan inte orkar någonting

Som de flesta i Sverige så börjar den fördömda skolan imorgon (om ni i Lux retar mig slår jag in tänderna på er) vilket innebär ny klass, nya regler, nya betygsättningar (varför måste det vara bokstäver? I Lux var det mycket enklare, man kunde få 1-10, om det var under 6 fick man underkänt, enkelt! Men NU är A-F, MYCKET mer komplicerat, usch) och nya lektioner (man har inte träslöjd, syslöjd, samhällskunskap eller hemkunskap i Lux) och vet inte om jag orkar det.
Och det här är en sån dag man varken orkar läsa, blogga (?), äta, se på film, spela gitarr, eller någonting. Det enda man orkar är att vara deprimerad över skolan.
Nåja, nu ska jag inte ge er negativa vibbar, strunta bara i det jag skrivit. Jag ska ända göra min första Teaser Tuesday, så då får ag väl något att göra.

2 kommentarer:

  1. haha du börjar skolan imorron, nej jag bara skoja ;)
    Fast jag skulle gärna ha hemkunskap
    Försök att inte tänka för mycket på det, det kan ju bli kul med allt nytt :)

    SvaraRadera
  2. Jag ska inte reta dig om du svarar på mitt mejl D:

    SvaraRadera