söndag 26 augusti 2012

Day 11 Most handsome character OCH Day 19 Favourite Horocrux

Ja, hehe, jag kollade åp gamla inlägg och såg att jag GLÖMT dag 11 i 30 dagar om Harry Potter, så jag tar den nu tillsammans med dag 19.
Day 11 Most handsome Character:

Sirius, Cedric, Harry, Fred o George. Sirius verkar som en sån där typiskt snygg ungkarl, dessutom har han så snällt utseende (iallafall i mina tankar) så det blir ett plus.
Allvarligt, på själva namnet Cedric så hör man ju att han är en sån äckligt snygg kille. Cerdic låter så snobbigt (ursäkta till alla som heter Cedric).
Och Harry verkar ju liksom söt på ett rufsigt och blygt sätt, om ni förstår vad jag menar.
Ja, hehe, nu blir det nästan så att jag tar med Fred ooch George varje gång, men hur kan man låta bli? Dessutom är jag riktigt avundsjuk på alla med naturligt rött hår, även om set antagligen inte skulle passa på mig.

Day 19 Favourite Horocrux:
Voldermorts dagbok. För det första älskar jag såna där nötta gamla böcker med gula sidor, dessutom är det ju så häftigt att Harry kunde kommunicera med honom, typ, genom att skriva i boken. Och att han förflyttades i tiden, etc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar