torsdag 16 augusti 2012

Teaser Tuesday

Hejsan alla glada människor! Ja, det har gått lite trögt med bloggandet på sistone, men jag har faktiskt haft annat för mig, det finns ett liv utanför datorn, har jag nu märkt. Igår och i förrigår så bakade jag morotskaka, tillexempel. Det var jättegott, finns det något godare än morotskaka?
Nåja, jag har inte släpat mig hit och satt på datorn bara för att babbla om morotskakor, nejnej.
Jag har bestämt mig för att börja med något som heter "Teaser Tuesday". Det går ut på att man varje tisdag slår upp en slumpmässig sida ur den boken man läser, och delar med sig av ett stycke ur boken, men stycket får absolut inte innehålla spoilers!
Ja, nu är det Torsdag idag, så ni får vänta tills nästa Tisdag, men jaja. Idén verkar väldigt rolig, så därför har jag bestämt mig för att börja med detta, nå, vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Sv: Tack så mycket! Det är inte så svårt faktiskt, klippa in en annan bild, lite text och färginslag :)

    Fin blogg du har, jag älskar också böcker, men jag skriver tyvärr inte om de...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket ;) Jaha, så det är inte särskilt svårt att redigera bilder så? Det ser ut som ett livsprojekt ;) Var fixar du dina bilder, förresten?

      Radera
  2. Bra idé! Men gillade du mitt förslag som namn på Veras blogg eller ej? *EVIL SMILE*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Erhmm...när jag får tag på dig...Håller på med ett ilsket mejl just nu...(MOHAHA!)

      Radera