torsdag 16 augusti 2012

Vilka som spelar vilka i The Mortal Instruments



photo edited for free at www.pizap.com
Lily Collins spelar Clary Frey!


photo edited for free at www.pizap.com
Jamie Campbell Bower spelar Jace Wayland

photo edited for free at www.pizap.com
Jemima West spelar Isabelle Lightwood

photo edited for free at www.pizap.com
Kevin Zegers spelar Alec Lightwood

photo edited for free at www.pizap.com
Godfrey Gao spelar Magnus Bane

photo edited for free at www.pizap.com
Robert Sheehan spelar Simon Lewis

photo edited for free at www.pizap.com
Lena Headey spelar Jocelyn Fray

photo edited for free at www.pizap.com
Aidan Turner spelar Luke Garroway

Nå, vad tycker ni? Passar de? Jag tycker de skulle passa väldigt bra, men vi får se när den går på bio.
Appropå bio, den kommer först ut Augusti 2013!!! Det är ju för sjutton ett helt år kvar! Fnys, hur lång tid måste det ta att göra en film?

7 kommentarer:

  1. Jag misstänker att böckerna inte kommer ut på svenska, så jag får väl se filmen först och läsa böckerna sen på engelska ;P

    SvaraRadera
  2. Jag misstänker att böckerna inte kommer ut på svenska, så jag får väl se filmen först och läsa böckerna sen på engelska ;P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, men då borde du bättra på din engelska lite ;P Men förhoppningsvis kommer de iallafall någon gång på svenska, man kan alltid hoppas!

      Radera
  3. Nästa år!? Hell no! Och då är det bara första delen! D:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! ETT HELT ÅR KVAR!! Jag kommer hinna dö innan dess, och som sagt, det är bara första delen ;(

      Radera
  4. Jag har inte läst böckerna men kanske gör det nån gång. Men jag vet att Lilly Collins och Jamie Campbell Bower är ihop i verkligheten. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du läser böckerna snart! Ja, de är de nog, när jag tänker efter, vad roligt ;)

      Radera